KUNDEMPATI INDEX™ LEVERERAR BENCHMARKS & ANALYSER SOM GER KONKRETA BESKED OCH UNIKA INSIKTER

Kundempati Index™ benchmarkanalyser levererar företagets ledning och organisation unika insikter om hur man presterar jämfört med sina konkurrenter och mot marknaden totalt.

Företaget får konkreta insikter om var man har utmaningarna och var man behöver utvecklas. Samtidigt får man operativa verktyg dels för att löpande kunna följa upp var man står, dels för att kunna sätta konkreta KPI:er som är relevanta för arbetet med kundempati. – Och framförallt får man ett gemensamt internt instrument och språk för att löpande kunna följa upp och visualisera effekterna av förbättringsarbetet som görs

Benchmarkanalyserna presenteras pedagogiskt både som datatabeller och grafer (som heatmaps).

Sammantaget levererar konceptet Kundempati Index™ tidsserier och löpande insiktsöverföring om hur företaget blir mer valbart.

Läs mer om Aktuella kategorier

Copy link
Powered by Social Snap