Sex strategiska råd från Sveriges mest empatiska företag
En sammanfattning av Empati Grand Prix 2022 med det bästa från årets talare, samtal, vinnare och gala, februari 2023.
Empati är en god affär, men vad får kunden att välja dig framför dina konkurrenter?
Webinar hos Sveriges Annonsörer om kundempati, december 2020.
Ett paradigmskifte med borttappad kundempati och fem nya utmaningar
Bonnier Events konferens Mat och e-handel – framtidens säljkanaler, januari 2021.
Kundempati växer i betydelse – hur blir du en vinnare med empati?
Webinar hos Sveriges Annonsörer om trender och tips på hur man kommer igång med kundempati, juni 2021.
Kronans Apotek
Anders Torell som är VD lyfter fram vikten av det empatiska perspektivet är och värdet av den vinnande kulturen Kronans Apotek skapat med empati.
Elon
Christian Dahlborg som är marknadschef berättar hur Elon skapat en vinnande kultur med empati i en handlarägd organisation.
Tre
Jim Carlberg som är marknadschef berättar hur en empatisk och trevlig företagskultur har varit en motor för tillväxt och lönsamhet för Tre.
Systembolaget
Magdalena Gerger som är VD berättar hur Systembolaget omsätter empati som en strategisk värdegrund till en bra affär för alla.