”Empathy is key when it comes to delivering a great customer experience”
Daniel Kahneman

VARFÖR BEHÖVER VI KUNNA MÄTA EMPATI?

De flesta marknadsförarna är idag eniga om att den emotionella delen har en enorm påverkan på kundernas beslut och konkreta handlande.

Därför finns det ett växande stort behov av djupare insikter om ”mjuka” kundvärden som baserar sig på konkreta mätbara och jämförbara data.

KUNDEMPATI INDEX™ ÄR ETT KONCEPT MED FLERA DIMENSIONER

Ett totalkoncept som inrymmer dels benchmarks och analyser baserade på panelbaserade breda återkommande undersökningar av ett stort antal varumärken, dels kundunika djupanalyser baserade på varumärkenas egna kunddata.

Läs mer

KUNDEMPATI INDEX™ BYGGER PÅ EN UNIK METOD & MODELL

Metoden mäter kundempatin på sex områden samt analyserar bland annat effekten på kundens vilja att handla hos varumärket.
Analyser presenteras pedagogiskt enligt vår egen stjärnmodell samt som grafer och datatabeller.

Läs mer

BENCHMARKS & ANALYSER SOM LEVERERAR UNIKA INSIKTER

Kundempati Index ger ledningen och organisationen konkreta besked om hur man presterar mot andra varumärken samt bättre insikter om utmaningarna och verktyg för att löpande kunna följa upp.

Läs mer

RESULTAT FÖR FLERA KATEGORIER KLARA FÖR DIREKT LEVERANS

Vi har resultat färdiga för varumärken inom apotek, dagligvaruhandel, lågprishandel, drivmedel, bygg- & fixarhandel, sport & fritid, heminredning, hemelektronik, telekom och bank.
Planerade kategorier är bland annat resor och energi.

Läs mer

NYFIKEN ATT VETA MER OM KUNDEMPATI INDEX™?

Hör av dig, så berättar vi mer!

Michael Dahl
michael dahl at indexhouse.se 
+46 703 78 89 83

Copy link
Powered by Social Snap