Kundempati är en god affär

Webinar hos Sveriges Annonsörer den 10 december 2020

Vad skapar bilden av ett kundempatiskt varumärke som får kunden att välja dig framför dina konkurrenter?

Huvudinsikten är att kundempati är grunden till goda kundupplevelser och minnen. Framförallt känslor som sitter kvar länge och ligger till grunden för att bygga en relation och lojalitet. Det vill säga det som bygger en långsiktigt hållbar och lönsam affär

Vi ser många spännande resultat i den nytänkande benchmarkanalysen Kundempati Index™. Framförallt ser vi hur de emotionella hörnstenarna av varumärkesupplevelsen har direkt effekt på kundernas val av varumärke.

Vilka insikter och spaningar bjuder dagens webinar på?

  • Få insyn i metoden Kundempati Index™ som tar ett helt nytt grepp
  • Lära mer om Kundempativärdekedjan med effekter i tre steg
  • Få en presentation av höstens resultat för åtta stora konsumentkategorier som tävlar om priset Sveriges mest empatiska varumärke

Michael Dahl berättar även mer om bakgrunden till Kundempati Index™ och tankar inför 2021.

Share via
Copy link
Powered by Social Snap