Hoppa till innehåll

Index House

  • Varför empati?
  • Kundempati Index
  • Nyheter
  • Media
  • Empatibloggen
  • Empatipodden
  • Empatiinitiativet

Index House

  • Varför empati?
  • Kundempati Index
  • Nyheter
  • Media
  • Empatibloggen
  • Empatipodden
  • Empatiinitiativet

Kundempati växer i betydelse – vilka vindar blåser och hur blir man en vinnare?

29 juni, 202116 juni, 2021

Lunchwebinar hos Sveriges Annonsörer den 16 juni

På webinaret bjöd vi på ett antal godbitar.

Läs mer

Kundernas dom: E-handeln är hjärtlös

28 juni, 202116 juni, 2021

Market Premium skriver om Kundempati Index 2021 Q2

Market skriver (bakom betalväggen) om hur kunderna upplever den traditionella handeln som mycket mer empatisk än e-kanalen.

Läs mer

Empati Grand Prix Vinnarlunch med ett stjärnfyllt startfält

28 juni, 202110 juni, 2021

På Empathy Day den 10 juni hade vi samlat dessa stjärnor och vinnare i Empati Grand Prix till en timme späckad med tips och lärdomar om hur varumärken kan upplevas mer empatiska och bli mer valbara av kunderna.

Läs mer

Allt fler börjar inse reklamens roll i bilden av ett empatiskt företag

14 april, 202125 mars, 2021

Market Premium skriver Kundempati Index 2021 Q1

Market skriver (bakom betalväggen) om den starkt växande trenden för empati där kundernas behov och medvetenhet ökar samtidigt som även företagen lägger allt större vikt och fokus på frågan.

Läs mer

Kundempatin avgörande för kundernas köpbeslut

14 april, 202118 mars, 2021

Market.se skriver om Kundempati Index 2021 Q1

Närmare femtio procent anser att empati har stor betydelse för deras val.

Läs mer

Vinnarna är de mest empatiska företagen

4 februari, 202128 januari, 2021

Resumé skriver om Empati Grand Prix

Resumé intervjuar Arvid Axland från Pool som arrangerar tävlingen tillsammans med Index House och på bilden firar tillsammans med vinnarna Naturkompaniet och Michael Dahl.

Läs mer

Kundempati är affärskritiskt för e-handeln

6 februari, 202126 januari, 2021

Dagligvarunytts konferens Mat och e-handel – framtidens säljkanaler

Presenterade inför ett hundratal branschpersoner varför kundempati är en god affär och fem utmaningar för e-handeln varav följande tre är direkt kopplade till kundempati.

Läs mer

Market presenterar handelns mest empatiska kedjor 2020

16 januari, 202114 januari, 2021

Market.se skriver om Empati Grand Prix

Naturkompaniet och Kronans Apotek utses till handelns mest kundempatiska kedjor i nya tävlingen Empati Grand Prix.

Läs mer

ICA koras till Sveriges mest kundempatiska dagligvarukedja

16 januari, 202114 januari, 2021

Dagligvarunytt.se skriver om Empati Grand Prix

ICA utses till den mest kundempatiska dagligvarukedjan i nya tävlingen Empati Grand Prix. ”Väldigt roligt, det är tack vare alla duktiga handlare”, säger Anders Svensson, VD ICA Sverige.

Läs mer

Vinnarna i Empati Grand Prix 2020 korade vid årets gala

16 januari, 202114 januari, 2021

Årets vinnare redovisas på empatigrandprix.se

De åtta kategorivinnarna i Empati Grand Prix 2020 och de två totalvinnarna av priset som Sveriges mest kundempatiska företag korades idag vid årets gala.

Läs mer

Inläggsnavigering
Äldre inlägg
Nyare inlägg
← Föregående 1 2 3 4 … 6 Nästa →
© 2025 Index House